Re: Podlaczanie modulow komorkowych GPRS do Debiana

On Sat, 20 Nov 2004 21:54:23 +0100
Waldemar Dworakowski <waldek@wd.com.pl> wrote:

> Czy ktos podlaczal do Debiana (lub innego linuxa) moduly komorkowe
> wspierajace GPRS? Nie moge nic znalesc na ten temat...
Co masz na myśli mówiąc o tych modułach?
Jeżeli chodzi o telefony, to ja podłączałem Siemensa S55, chodzi piknie :)

Uruchomienie sprowadza się do odpalenia pppd i napisania odpowiedniego skryptu, tak jak ze zwykłym modemem analogowym. Skrypty krążą gdzieś po necie, jak nie znajdziesz, to odbgrzebię gdzieś swoje.
Pozdrawiam.
Piotrek.