Re: bash lub inna powloka ograniczanie

witam!

W liście z sob, 20-11-2004, godz. 20:32, Piotr Kiebasinski pisze:
> Wiesz -- tak mi do glowy przyszlo przed chwila -- moze by sprobowac
> zmienic ustawienia $PATH ?
>
> Ja bym chyba sprobowal zrobic nowy katalog np. /nowy/bin z zawartoscia
> tego co ma mu byc wolno (czyli np. ten pine) i ustawic w mu jako
> jedyny $PATH.

tak piszesz o tej zmiennej $PATH to wpadl mi inny pomysl...
moze user schrootowac do domowego katalogu i zamontowac w chroocie bin z
zawartoscia pine i passwd ?
tylko wtedy trzeba by bylo jakos rozwiazac problem zmiany hasla ?
zamontowanie /etc pod etc ?
w sumie ... tak tylko glosno mysle ;P
moze ktos by rozjasnil temat z ewentualnymi problemami bezpieczenstwa
takiego rozwiazania ?

pozdrawiam
isdes

Ponad 400 tysiecy facetow szuka przyjaciolki, a moze czegos wiecej...
>>> http://link.interia.pl/f183b