[OT] Re: Debian DVD

Dnia 2004-11-15 15:34 użytkownik Daniel Adamski napisał :

Witam!

Z tego co wiem, sa dwa obrazy iso, w przypadku gdy chce sie wypalic DVD
z Debianem. Chcialem sie dowiedziec czy te obrazy trzeba wypalic na
oddzielnych plytach, na jednej dwuwarstwowej, czy tez moze to bez
roznicy?

Tak spytam trochę z innej beczki - jaki jest sens dwuwarstwowej płyty, skoro ostatnio w jednym sklepie zaśpiewali mi jakieś 50 zł za takową?
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`