Re: Serwer

a moduł z Masquerade masz Waść załadowany?

swoją drogą przy gałęzi stabilnej 2.6 i produkcyjnej 2.4, żeby instalować jądro 2.2 to trzeba mieć ważny powód :)

ącze, więc wyedytowałem NETWORK, OPTIONS i prawie działa :D tzn. ping na siec prawidłowy, na zewnątrz sieci również. Wpisałem regułkę: # echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward i kiedy chciałem wpisać IPCHAINS'a wystąpił błąd: # /sbin/ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ IPCHAINS: PROTOCOL NOT AVAILABLE No i nie udostępniłem ... Dlaczego pojawił się taki błąd? Przypuszczam, że może czegoś brakować :D hehehe ale czego ?? Pozdrawiam