Re: 1 dysk 200GB 'magazyn' i partycja xfs, czy partycje xfs?

On Thu, 18 Nov 2004 22:56:57 +0100
Marek <mx0@wp.pl> wrote:

> Witam,
>   jak w temacie, mam tylko pytanie, czy sa jakies wzgledy
>   bezpieczenstwa/szybkosci dla ktorych nie powinienem stawiac 1 duzej
>   partycji xfs ?

Nie. xfs znakomicie sprawdza się na dużych partycjach. I chodzi bardzo
szybko i stabilnie.

Popraw konfigurację programu pocztowego - ustawiasz pole Replay-To.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |