Serwer

Zainstalowałem Debiana 2.2.20, instalacja poszła bezproblemowo. Wrzuciłem wszelkie moduly z IP ...  na początku :D.

Chciałem udostępnić łącze, więc wyedytowałem NETWORK, OPTIONS i prawie działa :D tzn. ping na siec prawidłowy, na zewnątrz sieci również.

Wpisałem regułkę:

# echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

i kiedy chciałem wpisać IPCHAINS'a wystąpił błąd:

# /sbin/ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ

IPCHAINS: PROTOCOL NOT AVAILABLE

No i nie udostępniłem ...

Dlaczego pojawił się taki błąd? Przypuszczam, że może czegoś brakować :D hehehe ale czego ??