Re: [newbie] brak /boot/map i error w lilo.

On Thu, Nov 18, 2004 at 01:19:53PM +0100, MONSter wrote:
> Pierwszy, w katalogu /boot/ nie mam pliku map.
> W zamian znalezc tam moge plik:
> -rw-r--r--    1 root     root       559088 Nov 17 15:23 System.map-2.4.18-bf2.4
> Czy to jest to samo?

Nie wiem po co Ci /boot/map, ale System.map nie ma nic wspólnego z
ładowaniem systemu.

> Dodatkowo dolaczam error ktory wywala lilo, Nie mam pojęcia co to...
> lilo -t
> Device 0x0300: Invalid partition table, 2nd entry

Nie podoba mu się tablica partycji. Dlaczego, to już inne pytanie...

>   3D address:     1/0/496 (7968240)
>   Linear address: 1/31/31 (499968)
> Jak widac, jest to czysta instalacja linuksa, z najnowszym update'm.

Prawdę mówiąc wcale tego nie widać :-P

> Moze to jest tez wina jadra?

Raczej nie.

> Poniewaz chce skompilowac nowe jajko, potrzebuje biblioteki w wyzszej wersji
> niz mam obecnie. Cos zapewne musze dodac do apt-get'a, aby je pobrac. Ma to
> byc zmiana z stable na testing? Czy lepiej pobrac skads te paczki?

Zależy co rozumiesz przez "lepiej". Jeśli znajdziesz backport dla
woody'ego, to łatwiej chyba go zainstalować niż robił pełny upgrade.

> Kolejne pytanie, to jaki sterownik/ustawienia wybrac dla myszy Creative MBT58,
> aby scroll popawnie dizalal? mysze podlaczylem pod ps2 (moge usb, ale brak portow).
> (uzywam X'y i KDE).

Spróbuj:
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216