RE: RE: Problem z postfixem - wysyłanie

>Tylko, że wtedy będę się łączył przez modem, zawsze z innym adresem ip.
>Czy wystarczy, że zahaszuję linijkę mydestination ??

Nie wiem czy to zadziała. Może się to skończyć tym, że nie bedziesz
mógł wysyłać poczty. Zobacz jaką nazwę dostaje twój host po
połączeniu przez modem i dopisz domene bez pierwszego członu
np. dial120.gdansk.tpsa.pl to dopisz do mydestination gdansk.tpsa.pl
Nie jest to eleganckie rozwiaza nie bo jest możliwość że ktoś
z tej domeny wysle przez twoj serwer pocztowy spam.