Re: Instalacja i Konfiguracja voodoo 2?

On Tue, 16 Nov 2004 14:36:08 +0100, Szymon Nieradka <snieradka@ssn.pl> wrote:

> Naprawdę nic z tego nie pomogło?:
> http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&q=Diamond+Monster+3D+II+Debian&btnG=Szukaj&lr=
> Wkleiłem bezczelnie twój post w google...
>
> PS. nie mam żadnych doświadczeń z tą kartą ;(
> --
> /// Szymon Nieradka

ja miałem do neidawna "3DFX Voodoo 2" i dri documentation mówiło żenie
da się zainstalować tego z przyspieszeniem sprzętowym. Normalnie sobie
skompilowałem device-3dfx-source i ładowało moduł, odpalał się serwer
X'ów w glide . to było prościutkie. Ale niestety Mesa nie daje
przyspieszenia kartom Voodoo 2 więc możesz się nie męczyć. Co
śmieszne, spokojnie zainstalujesz stery do Voodoo Rush, Banshee itd.
ale do 2 nie ma opcji. Ok 2 miesięcy spędziłem próbując to zrobić

Możliwe jednak że do Diamonda jestk jakaś opcja.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com