Re: mks

Witaj o2,

Monday, November 15, 2004, 11:03:40 AM :

o> Witam
o>
o> Mam zainstalowany na serwerze exima - 3
o> Do tego mam zainstalowany mks-vir.
o> W przypadku wykrycia wirusa w zalączniku moj serwer kasuje
o> zalacznik i przesyla widomosc do adresata.
o> Czy ktos wie jak zrobic aby wiadomosci z wirusami byly w
o> calosci kasowane(aby ich nie dostarczac ) ???

jak dla mnie rewelacyjnie spisuje sie
 http://debianusers.pl/article.php?aid=62
kwestia tylko zmiany opcji zachowania w wypadku wirusa z tych podanych
w opisie

ew pojawilo sie cos dla sendmaila widze, ale nie sprawdzalem

wogole opisy na debianusers sa rewelacyjne, w przedszkolu tak mnie nie
prowadzili za reke ;)

de mx

--
> To samo można napisać w przypadku Windows. Łącznie z upgradem systemu.
W windows nie możesz się dowartościować kompilując sobie jądro.  [Radek FH,pl.comp.os.advocacy]