Re: neostrada + apache nie dziala

Dnia sobota, 13 listopada 2004 14:27, Damian Pawlaczyk napisał:
> czesc
>
> mam takie male pytanko
> bo nie moge sobie poradzic z konfiguracja routera speedtouch 510 z pakietu
> neostrady. postawilem serwer apacha i chcialbym na dobry poczatek zobaczyc
> pod adresem zewnetrznym routera stronke testowa apacha. lokalnie ona jest,
> ale nie moge cos ustawic napt i takie tam zeby wyswietlala sie pod moim
> zewnetrznym ip routera.
>
> Moze ktos z was mial juz taki problem ?
> Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki

Nie jestem pewny czy to ten model (ten o ktorym mowie mial ethernetowe
wyjscie), ale ma kilka trybow pracy. Sprawdzalem dwa gateway i router...
niestety nic madrego z tego nie wyszlo bo ip bylo przypisywane do routera
(gatewaya) a nie do komputera (mowie o ip zewnetrznym). Stad pewnie ten
klopot... drugi jaki bedziesz mial to pewnie to ze jest dynamicznie
przyznawany i co chwileczke inny.
Sa rozwiazania ktore pozwalaja to ominac wiec musisz poszukac, bo obawiam sie
ze w takiej postaci w jakiej probujesz to ruszyc nic nie wymyslisz... no ale
ja dlugo nie kombinowalem przy tym wiec nie przeczytalem nawet 1% tego co
jest dostepne.
Zreszta latwo sprawdzic zainstaluj ssh albo telnet odczytaj ip i zobacz czy
pojdzie polaczenie do ciebie czy modem powie ci zebys sie w nos pocalowal :)

Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Ponad 400 tysiecy facetow czeka na Ciebie
>>> http://link.interia.pl/f183a