Re: DNS,domena i totalnie zamotany

Dnia piątek, 12 listopada 2004 00:40, Krzysztof Krupa napisał:

> Loguje sie gdzies w swiat i pinguje swoja domene z Internetu
> i nie mam odpowiedzi. Znaczy cos zepsulem, albo jestem niecierpliwy.
>
> Mam spore problemy z odnalezieniem w sieci informacji jak sobie to
> wszystko skonfigurowac z eu.org, ile sie czeka etc. etc.

Musisz czekac az kolesie z eu.org zaakceptuja wniosek. Jak ja kiedys
rejestrowalem to mi 3 razy odrzucali bo np uznali ze adres fizyczny ktory
podalem jest nieprawdziwy (niby jak to mieli sprawdzic, musieliby przyjechac
do Polski :) ). Troche sie z nimi przekomarzalem, jak uznali ze naprawde mi
zalezy na domenie to dopiero wtedy zaakceptowali i zaczelo dzialac po kilku
godzinach.

Z pozdrowieniami,
Rafal