Re: DNS,domena i totalnie zamotany

On Fri, Nov 12, 2004 at 12:40:29AM +0100, Krzysztof Krupa wrote:
> Zainstalowalem BIND, korzystalem z:
>
> Stworzylem domene na http://freedns.sgh.waw.pl i dziala.

Zdecyduj się, czy chcesz hostować DNS u siebie, czy też na freedns.
Jeśli to drugie, to w ogóle Bind był Ci niepotrzebny.

> Mam spore problemy z odnalezieniem w sieci informacji jak sobie to
> wszystko skonfigurowac z eu.org, ile sie czeka etc. etc.

Jeśli jest poprawnie skonfigurowane (formularz na www.eu.org przeszedł
test bez błędu) to należy tylko uzbroić się w cierpliwość i czekać na
maile potwierdzające. Ostatnio zakładałem jedną domenę w eu.org
i cała procedura włącznie z rozpropagowaniem zajęła około 30 min.

Z kolei kilka lat temu czekałem około miesiąca.

Zatem nie ma reguły.

Wanted