DNS,domena i totalnie zamotany

Witam

Chce miec domene :-) Darmową. Wymyslilem ze bedzie na eu.org.
Zainstalowalem BIND, korzystalem z:

http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_named.html

Stworzylem domene na http://freedns.sgh.waw.pl i dziala.

'$host domena.eu.org fns1.sgh.waw.pl'

zwraca prawidlowo IP, podobnie jest dla fns2.sgh.waw.pl.
System zasugerowal odpowiednie wpisy do pliku strefy i named.conf.
Dopisalem.

Poszedlem na strone http://eu.org/form_n.html

Wypelnilem, wpisalem nazwe domeny, troche danych, type NS, potem na koncu mialem
problem co wpisac jako te dwa nameserwery. Po przeczytaniu
http://www.linuxfan.pl/dyskusje/pcol.2004/01.2004/8982.php3

wpisalem moje fns1.sgh.waw.pl i fns2.sgh.waw.pl

No i tyle co moglem/umialem zrobic.

Teraz pinguje swoja domene lokalnie i oczywiscie odpowiada, bo moj
komputer lokalny ma w resolv.conf wpisany IP mojego serwera z bindem.

Loguje sie gdzies w swiat i pinguje swoja domene z Internetu
i nie mam odpowiedzi. Znaczy cos zepsulem, albo jestem niecierpliwy.

Mam spore problemy z odnalezieniem w sieci informacji jak sobie to
wszystko skonfigurowac z eu.org, ile sie czeka etc. etc.

Czytalem-DNS HOWTO i wiele roznych materalow, ktore tylko wyrzucilo mi
Google.

Prosze o cokolwiek ...
Dzieki i pozdrawiam

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |