Re: [ot] MS Access i Linux

Witam

Ja uruchomilem przez crossoveroffice - trial do sciagniecia ze strony
producenta http://www.codeweavers.com/
Wersja standard 39$, prof 75$.
Ciekawostki, uruchomilem pod nim rowniez IE, odpalilem windowsupdate i mi
sie zupdatowal :D nawet nastepnym razem juz pamieta co updatowal wczesniej i
doklada tylko to co potrzebne (rozpoznaje go jako win98)

--
Lacze rozne wyrazy i pozdrawiam
Grzegorz Ludwiczek