Re: [ot] MS Access i Linux

Dnia 10-11-2004, śro o godzinie 09:56 +0100, Marek Berkan napisał(a):
> Witam,
>
> Przepraszam bo pytanie trochę off-topic, ale czy jest jakakolwiek szansa
> na uruchomienie MS Access'a 2000 pod Linuxem przez Wine albo inny
> emulator (również komercyjny), czy należy o tym od razu zapomnieć?
>
> Próbowałem googlać, ale słowo access niestety nie jest najlepszą nazwą
> własną produktu...
>
> I przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy opłaca się rozważać migrację do
> Kexi, czy ewentulnie wybrać coś innego?
>
> Pozdrawiam i z góry dziękuje,
> Marek Berkan.
>
> --
> [...]

Cedega - to komercyjny program, do odpalania windowsowych aplikacji pod
linuxem. Jest nastepca winex'a.
Chociaz uruchamianie aplikacji, zainstalowanych pod windowsem, na jego
partycji, wychodzi roznie. Natomiast przyjrzyj sie jego mozliwoscia
dokladnie, bo mozna uruchamiac programy z wykorzystaniem windowsowych
bibliotek.
"Dowcip" Cedegi polega na, ty mozna instalowac nawet aplikacje
windowsowe pod linuxem (nie wiem, czy to wine, czy winex mialy). Stworzy
Ci srodowisko imitujace windowsa, ale nie bedzie to przypominalo
VmWare'a