Re: [ot] MS Access i Linux

Dnia Wed, Nov 10, 2004 at 09:56:41AM +0100, Marek Berkan napisal(a):
> Witam,
>
> Przepraszam bo pytanie trochę off-topic, ale czy jest jakakolwiek szansa
> na uruchomienie MS Access'a 2000 pod Linuxem przez Wine albo inny
> emulator (również komercyjny), czy należy o tym od razu zapomnieć?
>
> Próbowałem googlać, ale słowo access niestety nie jest najlepszą nazwą
> własną produktu...

Da się - możesz odpalić całego Office ...
Niestety - od 5 minut próbuje przypomnieć sobie nazwę softu ...
JEST - CrossOver (chyba ;)) - jest to komercyjne, ale bez problemu
odpalałem za pomocą tego Accessa, Worda, The Bat i inne ..

BTW - a nie lepiej zainstalować Gnumerica zamiast accessa ?

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl