portsentry and courier: RPC error

Witaj lista!

hejka

zmienilem imapa z cyrusa na couriera i teraz squirrelmail dziala
ladnie ale za to portsentry zaczelo swirowac z tym imapem ;]

znalazlem na googlach jakies odnosniki do tego np.
http://www.mail-archive.com/debian-user@lists.debian.org/msg120363.html

ale niestety nie znalazlem zadnej odpowiedzi

w konfiguracji portsentry nie mam portu 530 wiec dziwna sprawa
jak sa odpalone razem portsentry i courier imap to w logach przy
logowaniu mam:

imaplogin: pmap_getmaps rpc problem: RPC: Unable to receive; errno = Connection reset by peer
imaplogin: pmap_getmaps rpc problem: RPC: Unable to receive; errno = Connection reset by peer
imaplogin: pmap_getmaps rpc problem: RPC: Unable to receive; errno = Connection reset by peer

i tak duzo tego sie pojawia

jesli natomiast wylacze portsentry nie ma tego problemu

i teraz pytanie co zrobic zeby nie bylo konfliktow ? a zeby dzialaly
one razem ;] bo na razie jestem na etapie "walki" a nie poddawania sie
;] nie chce rezygowac z czegos

jelsi ktos mial problemik i go rozwiazal to prosze o info

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras