Pikieta przeciwko patentom na oprogramowanie

Wiem, że to trochę NTG, ale wydaje mi się, że wszystkim korzystającym z Debiana, zwłaszcza z pakietów non-US kwestie ewentualnych patentów na oprogramowanie są bliskie. Nie zainteresowanych przepraszam, za zaśmiecanie skrzynki. Zatem informuję, że:

W piątek, 5 listopada o godzinie 13:00 planowana jest pikieta pod
Ministerstwem Nauki i Informatyzacji, ul Wspólna 1/3 w Warszawie.

W sobotę, 6 listopada 2004, o godzinie 19:00, również w Galerii La Madame, ul. Koźla 12 (niedaleko ul. Bonifraterskiej) odbędzie się (otwarte - dla wszystkich chętnych) spotkanie z pokazem filmu, z obrad Rady Unii Europejskiej. Obrad, na których przyjęto kontrowersyjną dyrektywę, wprowadzającą patenty na oprogramowanie komputerowe. Dyrektywa ta umożliwi opatentowanie np. dwukliku myszką, zablokuje rozwój badań naukowych, niezależnego oprogramowania i innowacyjności, uderzy w polskie miejsca pracy w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Trochę późno się dowiedziałem, więc na pikietę Was pewnie nie namówię
(ale może już wiedzieliście wcześniej ?), natomiast do prezentacji na Koźlej jest jeszcze trochę czasu więc może (jak ktoś akurat jest w Warszawce) to się wybierze?