Re: Konsola + polskie litery ->jednak nie

witam!

zainstalowałem sobie console-terminus, pakiet z ładnie wyglądającymi
czcionkami do konsoli. skonfigurowałem sobie
plik /etc/console/console-tools/fonty tak że ładuje teraz tą czcionkę(plik w
załączniku). przy logowaniu mogę sobie wybierać jako username polskie literki
i wszystko jest. jednak już po zalogowaniu polskich liter nie ma. czy wie ktoś
może czy on ładuje jeszcze coś w momencie logowania ? załączam jeszcze plik
etc/console/boottime.kmap.gz, może ktoś kto ma polskie literki by porównał te
miejsca w których one powinny by c zdefiniowane ?
Zaznaczam że spolonizowałem zgodnie z www.debianusers.pl i mam
consoletools,fonty, a w X'ach mam polskie literki(oprócz konsoli bo w niej mam
zamiast ą ę itd. tylko '?').

Z góry dziękuję!

ML

###DEBCONF###
# the configuration of this file was done by debconf and can be
# overwritten.
#
# you should use dpkg-reconfigure fonty to configure this file.
#
SCREEN_FONT=ter-v16b
APP_CHARSET_MAP=iso02
FALLBACK_TAB=fonty