IP+ST510+telnet

Witam!
Mam ruter ST510 z neostradą i za min debiana. Nijak z automatu
nie moge przeczytać IP które mi zmienia tepsa.
Piszą (ci z tepsy), że po telnecie można se przeczytać -
i to ręcznie mi działa - ale z crona
przez telnet nie mogę, bo woła interaktywnie passworda.
O .telnetrc nic mądrego nie znlazłem. NO-IP mi nie pasuje.
Przez lokalne www pisze żebym se włączył jave, a i tak woła hasła.

Czy ktoś z grupowiczów taki problem miał/rozwiązał?

Na razie zrobiłem wgetem ze strony która wyświetla moje IP,
ale to mało eleganckie... tym bardziej że ruter jest
pół metra od serwera...

z pozdrówkiem - szydarek