Kernel 2.4.27, inird i cramfs

Witam!

Mam małe zapytanie... czy 2.4.27 z krenel.org obsługuje już cramfs po
Debianowemu?
Moga być jakieś przygody czy nie? (Kernel Panic przy bootowaniu)

Wiem, że 2.6.9 przechodzi bez problemu... co do serii 2.4 mam obawę, że
system już nie wstanie.
W sumie żaden problem sprawdzić... tyle, że aktualizuję jąderko na odległość
:d
I bardzo bym nie chciał o 2 w nocy przez telefon tłumaczyć komuś jak
posługiwac sie dyskietką ratunkową :)

Będą mi potrzebne jakieś łatki czy nie? Jeśli tak to skąd moge je wziąść...
Z góry dzięki za pomoc.

--
Lenthir