Re: gg2+lib

Dnia 02-11-2004 (17:01:02) rafple@interia.pl napisał(a):

>rip> Juz powoli wysiadam. Zainstalowalem gg2
rip> (http://metro.lezajsk.info/gg2/sarge/), od dlugiego czasu zgaduje
rip> co mam z bibliotek doinstalowac do tego ale caly czas dostaje:

rip> rafple@Mobius:~$ gg2
rip>   repo: repo_name = '_protocols_', key = '(nil)', actions = '1', types = '214748
rip> Function : signal_from_thread_enabled
rip>   signal_thread_enabled()

rip> ** ERROR **: Cannot open any modules directory

rip> aborting...
rip> Przerwane

rip> Mial ktos podobny problem? Probuje na co chwile inna
rip> biblioteke... niestety te wymagane na stronie w debianie maja
rip> inne nazwy stad schody jak diabli przy tej instalacji.

Ja mam za to poinstalowane wszystko co trzeba, najwyrazniej
przypadkowo, bo nic nie brakowalo, a jak sobie instaluje gg2 z
pakietow, to nie dziala mi obsluga tlena, bo wersja libtlen'a z sarga
jest stosunkowo stara, a najnowszej za chiny nie idzie sciagnac i
skompilowac, bo nie dziala serwer, do ktorego prowadza wszystkie
linki.  Wywala mi perfidnie naruszenie ochrony pamieci i o tlenie moge
zapomniec. Komus udalo sie odpalic gg2 z obsluga tlena na sarge'u?

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]