Re: Re[2]: neo - dobijajacy problem...

On Tue, 2 Nov 2004 13:30:42 +0100, bieniu gras <bieniu@gras.poznan.pl> wrote:
> Witaj hipiss,
>
> W Twoim liście datowanym 2 listopada 2004 (13:14:49) można przeczytać:

> h> zrobilem ifconfig eth0 mtu 1492 up
> h> tak samo dla eht1
> h> i niestety dalej to samo..
>
> h> nie niestety to umnie nie dziala
> h> nadal nie moge wyswietlac stron
> h> www.zus.pl
> h> www.microsoft.com
>
> sproboj:
>
> ifconfig eth0 mtu 1452
> ifconfig eth1 mtu 1452
>
> bez up na koncu skladni

spokojnie spokojnie - nie Pan ;] mam raptem 18 lat ;]
Proponowałbym poszukać w goglach. na stronce TEPSY poświęconej
konfiguracji neostrady po WSZYSTKIMI bardziej znanymi linuxami jest ta
regułka podana w każdym FAQu - wystarczy poszukać. Miałem ten sam
problem i dokładnie w ten sam sposób go rozwiązałem . Poza tym u
znajomego zamiast ręcznej maskarady użyłem SHOREWALLA (shorewall.net)
i on domyślnie ładnie ustawia wszystko i nie było stronki która by nie
wchodziła - polecam.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com