Re[2]: neo - dobijajacy problem...

Witaj hipiss,

W Twoim liście datowanym 2 listopada 2004 (12:25:03) można przeczytać:

h> Wojciech Ziniewicz wrote:

> [...]
h> a patmieta pan jak ta regulka brzmiala?
h> bo niestety u mnie niema takowej mozliwosci bym
h> zainstalowal router sprzetowy....
h> :-(

zmien mtu dla interfejsu na ktory leci NAT eth0 i eth1

daj im takie jak ppp0 tez mialem taki problem dalem na eth0 mtu 1492 i
dzialalo ;]

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras