Re: Konsola + polskie litery ->jednak nie

> poza tymi dwoma zmiennymi są jeszcze dotyczące waluty, stron manuala,
> komunikatow (LC_MESSAGES bodajże) itd itd. więc można mieć
> polsko-angielski system.
wiem,wiem ale próbowałem różne możliwości np:
LC_ALL=pl_PL
LC_MESSAGES=POSIX
ale niestety coś się kopie (działa tylko przy LC_ALL=pl_PL)
> a pakiet fonty i msttcorefonts ?
fonty oczywiście mam, msttcorefonts również. polskie literki we wszystkich
> przeczytaj jeszcze raz dokładnie ten artykuł i przerób wszystko od
> początku i zrób apt-get upgrade ogólnie żeby się ostatnie fonty
> upgradneły itd.
już robiłem to z 5 razy ale ciągle nic...
tylko taką dziwną rzecz mam z apt'em
otóż :
debian:/home/matis# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages have been kept back:
  libreadline4
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 1 not upgraded.

a jak chciałbym tą bibliotekę wywalić żeby zainstalować od nowa to chce mi
całe kde wywalić (odpalałem tą komendę z konsoli również poza X'ami).

pozdrawiam!
ML