Re: update biosu w linuxie

> Nigdy jeszcze nie spotkałem się z programami do updatowania biosu w
> linuxie .. czy ktoś może mi powiedzieć czy to pamięć mnie zawodzi czy
> po prostu nie istnieją ?

A jaki to ma niby sens żeby tworzyć programy do uaktualnienia BIOSu
(kontrolującego sposób funkcjonowania komputera na najniższym niemal poziomie),
a działające pod wielozadaniowym systemem operacyjnym, w trybie chronionym?
To jak regulować i czyścić hamulce jadąc po górskich serpentynach.

Już prędzej[*] spodziewałbym się, że ktoś wykorzysta część funkcjonalności
Linuksa (bootowanie, obsługa dyskietki i systemu plików) do stworzenia programu
nie wymagającego "osobnego" systemu operacyjnego.

[*] choć będąc producentem "zamkniętego" biosu nie wiem, czy wybrałbym akurat
    system na licencji GPL. Raczej rozważyłbym możliwość
    zaimplementowania uaktualnienia BIOSu jako podprogramu tegoż.

Jacek Kawa  **Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz błagam,
                   nie zrozum mnie źle** [Kleyff]