Re: logowanie polaczen

W przypływie geiuszu Piechcio nastukal:
> Witam
>
>      Poszukuje jakiegos dobrego programu/sposobu na logowanie polaczen
>      dla mojej sieci. Czyli tzw. systemu do robienia logow potrzebnych
>      w przypadku zlych rzeczy przez niedobrych uzytkownikow w necie
>
>      :-).
>
>      Ogolnie probowalem tcpdumpa, malo jeszcze wnikalem w opcje, ale
>      on loguje kazdy pakiet, a nie nawiazane polaczenia.
>
>      Dzieki

Witaj!!!
Moze iptraf sie przyda??? Mozna zrzucac do plikow efekty jego pracy, a
nastepnie przy pomocy jakiegos skryptu malego analizowac je czy nawet zrobic
strumien, i jesli jakis z warunkow prawdziwy bedzie to wtedy zaowocuje to
jakas tam reakcja (przykladowo wypisaniem na konsoli badz do pliku).
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

gg: 4686184
Life powered by Linux;-)

Zmien sie i znajdz swoj nowy styl z programem Mistrz Wizazu
Dobieraj modne fryzury, makijaz i dodatki nie ruszając sie z domu
>>> http://link.interia.pl/f1838