Re: karta graficzna

Kamil Leszczuk napisał.
> W sumie to możliwe, ale to byłoby conajmniej dziwne, bo:
> 1) W sumie to od jakiegoś roku komputer stoi w tym samym miejscu, nie
> dołożyłem żadnego nowego sprzętu.
> 2) Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem. Pojawiło się nagle, i
> teraz raz jest, a raz nie ma.
> 3) Czasem kiedy włączam kompa, od razu są te artefakty, czasem po jakimś
> czasie się pojawiają. Dzisiaj grałem z 40 min. w jedną gierkę i nic się
> nie stało. A moja siostra tylko na 5 min. ją włączyła (wczoraj) i  od
> razu zwis kompa.
> Ale dzięki za sugestie, poobserwuje sobię trochę temperature :)
Witam.
Mozna dla pewnosci uzyc innego zasilacza gdzyz dziwne zachowanie
komputera moze byc wywolane niestabilnosica napiec zasilajacych
co juz jest bardzo grozne dla calego komputera, lub pogorszona filtracja
tych napiec wywolana wysychanikem kondensatorow elektrolitycznyhch.
Podwyzszoonne napiecia zasilajace moga rowniez przegrzewac
elementy w karcie graficznej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0