Blad przy instalacji sarge.

Mam plytke z sieciowa wersja do instalacji sarga i wywala mi komunikat o
bledzie:
Using /lib/modules/2.4.27-1-386/kernel/drivers/net/3c59x.o
insmod    3c59x
  No matching physical volumes found
  No volume groups found
  Reading all physical volumes.  This may take a while...
eval: 3: Syntax error: newline unexpected (expecting ")")
eval: 3: Syntax error: newline unexpected (expecting ")")
eval: 3: Syntax error: newline unexpected (expecting ")")
eval: 3: Syntax error: newline unexpected (expecting ")")

Nie wiem o co chodzi. Jeszcze przy tej okazji skasowalem jedna partycje
i stworzylem dwie nowe. Kiedy przeladowalem kompa na woodiego nie moge
zamontowac logicznych partycji w ogle... pisze:
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda7,
       or too many mounted file systems

Ma ktos jakies pomysly ?

Witek