Re: szybkość X-ów i całej reszty.

User Piotruś wrote::

Ja dorzucę do tego chyba już nie rozwijany projekt jtz
http://www.jtz.org.pl/

wolno, ale nadal jest rozwijany.
repozytorium tłumaczeń HOWTO'sów jest teraz w drzewie
projektu PLD:

http://cvs.pld.org.pl/JTZ/

> Znajdziesz tam dużo HOWTO po polsku na temat
linuxa, niektóre są przestarzałe ale podstawy są dalej takie same. Ja
się stamtąd dużo nauczyłem. Polecam też gorąco
http://debian.linux.org.pl/ Czyli projekt tłumaczenia dokumentacji
debiana na nasz język (tu ukłon w stronę fenia :)). Można się wiele

Fakt, kawał dobrej roboty !

No i oczywiście http://www.tldp.org  ;-))

Pozrawiam

--
Mateusz Łoskot, mateusz (at) loskot (dot) net
Registered Linux User #220771, Debian (Sarge)