Xine i napisy

witam!

Hmm dziwna rzecz z xine'em - zainstalowałem sobie go dzisiaj - wszystko chodzi
pięknie, ładnie, ale żeby móc załadować napisy trzeba otworzyć film przez :
prawy przycisk myszy -> Open -> File, a potem znowu prawa mysz -> Open ->
Subtitle. Gdy otwieram film przez przycisk Open Location na GUI to potem nie
mogę się dobrać do tych napisów przez Open -> Subtitle. W sumie to nie
przeszkadza aż tak bardzo ale cz ktoś wie może czemu tak się dzieje ?

Z góry dzięki za pomoc!

ML