Re: openssh i logowanie zdalne z jednego ip

witam

> by tylko można było się logować na jedno konto zwykłego usera np:janek .
> I tylko z dwóch adresów: przez internet z 80.cośtam... i z lanu
> 192.168.cośtam . A całą resztę zablokować.
> W manie wyczytałem o HostbasedAuthentication , ale nie wiem czy to jest
> to i jak tego użyć.
> I jak skonfigórować sshd by po wykonaniu telnet xxx.xxx.xxx.xxx 25 nie
> przedstawiał się tak pięnie jak w nawiasie powyżej. by nie podawał
> swojej wersji.

mysle ze wszystko co ci sie przyda w tym wypadku to biblioteki pam. masz
tam kontrole logowania sie do systemu o danej porze dnia czy nocy,
ograniczenia wszelkiego rodzaju etc.

sugeruje abys zainteresowal sie ta wlasnie mozliwoscia

pozdrawiam
isdes

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837