Re: Obciążenie procesora 30% - jak zrobić więcej?

Witam,

W liście z sob, 16-10-2004, godz. 16:57, Marcin Owsiany pisze:
> Swoją drogą tych odczytów masz zaskakująco dużo jak na coś co robi "dużo
> insertów".

Przyznam szczerze, że statystyka była wygenerowana w ciągu dnia, kiedy
prezentowane są informacje z bazy danych, a w nocy są zadania wsadowe,
które generują dużo insertów. Po prostu nie miałem tyle zapału, żeby go
zrobić w nocy.

Niemniej jednak błąd leżał gdzieś po stronie postgresa - zrobiłem
aktualizację do najnowszej wersji, co wiązało się z dumpall i wczytaniem
bazy od nowa. I zdarzył się cud - przynajmniej w dzień aktywność dysku
jest minimalna, wszystko się ładnie buforuje w aplikacji. Jako
ciekawostkę dodam, że dotychczas do.maintenance był normalnie robiony
przez crona...

Zrobiłem sobie ładne statystyki sar -> mrtg, także jutro będę wiedział
jak wygląda sytuacja z zadaniami wsadowymi...

Dziękuje za pomoc,
Marek.

--
Gemino.pl - porównanie cen z ponad 30 sklepów internetowych. Promocje,
porównania, opisy i zdjęcia. Kupuj najtaniej -> www.gemino.pl.