Problem z wysylaniem duzej poczty do serwerow o2.pl

Witam

Mam postawiony maly serwerek na SDI, system to Woody, za poczte odpowiedzialny
jest sendmail. Mam problem z wysylaniem i odbieraniem wiekszej poczty z o2.pl i
tlen.pl. Jak probuje wyslac cos co zajmuje kilka megabajtow to wyglada to tak:

Serwer o2.pl najpierw przyjmuje poczte (wiadomo, na SDI troche to trwa) i
dopiero na koncu odrzuca ja z takim komunikatem:

Oct 19 16:25:45 serwer sm-mta[10769]: i9JDkdJ5010758: to=<xxx@tlen.pl>,
ctladdr=<wujek@kolko-rozancowe.org> (1002/1002), delay=00:39:06,
xdelay=00:39:01, mailer=esmtp, pri=120712, relay=mx6.go2.pl. [193.17.41.46],
dsn=4.0.0, stat=Deferred: 451 Error: queue file write error

Potem moj sendmail znowu probuje wyslac i wszystko tak sie powtarza przez kilka
dni dopoki sie nie podda.

Z odbieraniem poczty z o2 tez jest problem, moj sendmail odbiera poczte, ale
operacja ta jest przerywana na koncu z takim komunikatem:

Oct 11 01:33:01 serwer sm-mta[23631]: i9ANGQJ4023631: collect: unexpected close
on connection from rekin11.go2.pl, sender=<xxx@tlen.pl>

Watpie ze wina lezy po mojej stronie gdyz do innych serwerow wysylam bez zadnych
problemow, tylko to o2 tak zaczelo szwankowac we wrzesniu i to dzisiaj nic sie
nie zmienilo.

Pisalem w tej sprawie do nich, ale predzej emeryt wygra turniej Czterech Skoczni
niz takie jelopy odpisza na maila ;)

Czy ktos z Was ma podobny problem?

Z pozdrowieniami,
Rafal