Re: /usr jest pelny

On Mon, Oct 18, 2004 at 02:15:31PM +0200, Zbigniew Perski wrote:
> czesc,
> glupia sprawa ale strasznie upierdliwa.
> Po upgradzie Sarge'a zapelnil mi sie /usr (3.5 GB). Usiluje wyinstalowac
> rozne glupoty, ktore tam bezproduktywnie siedza ale apt co chwila chce
> mi odinstalowac np. cale kde. Robi sie z tego robota glupiego czyli
> szujkanie iinych pakietow, sprawdzanie itp... Strasznie malo to
> efektywne ale w dokumentacji niczego lepszego nie znalazlem. Znacie moze
> jakis sposob zeby to usprawnic? Np. jak bezbolesnie wywalic wszystko co
> dotyczy dzwieku bo w tym kompie nie ma zadnej karty dzwiekowej?

Jeśli na szybko chcesz uzyskać miejsce, możesz wywalić dokumentację
(rm -fr /usr/share/doc/*). Zawsze potem można przeinstalować jeśli będzie
potrzebna, a sporo zajmuje.

Swoją drogą sporo tych pakietów musiałeś poinstalować skoro zajęło
3,5 GB. Może masz coś jeszcze innego, oprócz pakietów na partycji /usr?

Wanted