Dzielenie łącza

Witam !!!

Zapisałem się na listę z jednego małego powodu, szukałem odpowiedzi na moj
problem jednak nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi.

Mam DSL i chcialem sobie podzielic go na Debianie, no i wyedytowalem plik
/etc/network/interfaces

# The loopback interface
auto lo
iface lo inet loopback

auto eth0
iface eth0 inet static
            address 80......50
            netmask 255.255.255.252
            network 80......48
            broadcast 80......51
            gateway 80.......49

auto eth1
iface eth0 inet static
            address 192.168.1.1
            netmask 255.255.255.0
            network 192.168.1.0
            broadcast 192.168.1.255

# end of file

Po wywołaniu ping'a do sieci - działa
Po wywołaniu ping'a na zewnątrz - działa
Jednak nie mam inetu u siebie - łącze się przez putty z serwerem z sieci
lokalnej i działa połączenie. Dlaczego nie mam inetu na komputerze klienckim
(sztywne ustawienia).

Po wywołaniu IFCONFIG - nie znajduję żadnych błędów.

Co robię źle ? - czego mi brakuje - który plik jeszcze edytować ???

Z poważaniem Roland C.