filtrowanie poczty przechodzącej przez serwer

Witam,

Mam pytanie czy da się za pomocą amavisd-new, postfixa i jakiegos antywira
Lub jakaś inną metodą sprawdzać pocztę przychodząca userów,
którzy łącza się z Internetem za pośrednictwem serwera dostępowego.
Chodzi mi o możliwość sprawdzania maili pod kątem wirusów z kont
Mailowych, które nie znajdują się w mojej domienie,
Tylko jeżeli user ma konto mailowe na serwerze Onetu, wp lub jakimkolwiek
innym serwerze i ściąga maila z wirusem, to żeby ta wiadomość została
przechwycona przez system.

Na innym serwerze zrobiłem filtrowanie dla lokalnej poczty za pomoca
Amavisd-new, postfixa, mksd nie było z tym problemu.

Proszę o jakieś info.

Pozdrawiam
Adam.