Re: instalacja skype w debianie sarge + alsa

Heloł,
Dnia 18 października 2004 (10:47:35) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> witam,
> googluje informacje o instalacji skype w sarge 2.6.8.
> Czy ktoś ma jakieś dobre rady np jakie słuchawki z mikrofonem zakupić (
> a raczej jakicj zdecydowanie nie kupować), jak skype funkcjonuje z alsą,
> czy istnieje nadal efekt echa w linuxie, jakie ustawić alsę przy  pomocy
> alsamixer. Na co zwrócić szczególną uwagę?

skype 0.9.2, KDE + alsa. Emulacja OSS (ale nie wiem czy to konieczne, bo
skype chodzi przez aRts). Żadnych problemów.
Słuchawki Tracer CD-750MV (zakupione za 29,99 w MegaAvans). Działają
zupełnie przyzwoicie, zakrywaja całe uszy (co w przypadku moich
"odsłuchów" nie jest raczej problemem). Mogę szczerze polecić. Po
założeniu słuchawek nie słysze nawet mojej wydzierającej się córki.

Czasami lekkie opóźnienia się zdarzają, ale od wersji 0.9.2 nie spotykam
się z echem.

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040