audio z flash player'a + ALSA

Witam,
mam problem z audio z najnowszego flash player'a + ALSA.
Problem występuje w każdej przeglądarce.
Tydzień temu ww plugin przesyłał audio do esd lub oss (tak sądzę) było ok.
Po instalacji alsy - cisza. Niby alsa ma symulować oss, niby odpowiednie linki w /dev są ale efektu brak.
Moduły alsa i oss  wstawiam w  kernel 2.6.8 przy pomocy modconf.
Testowałem różne stany i kombinacje alsy, esd, aumix (włączone / wyłaczone / wszystko wyłączone) i nic.
Zaznaczam, że cały czas mogę słuchać radia przez xmms z wtyczką alsa.

Istnieje katalog /proc/asound
i tu podpięty jest plik /dev/sndstat

Googlowałem, ludzie mają podobne problemy ale w ich przypadku rozwiązaniem były uprawnienia w kat /dev, które ustawiłem poprawnie
dużo wcześniej i których zmiany monitoruję.

System pracuję obecnie na Debian Sarge kernel 2.6.8.
Karta esn-1370
Wcześniej testowałem serię 2.4 i zewnetrzne moduły alsy - objawy takie same.

Będę wdzięczny za sugestie

Rafał Jakubowski