Przejscie z RedHat'a na Woodego...

Witam.

Pomozcie koledzy dobra rada. Jak dokonac takiego przejscia jak w temacie aby nie zepsuc :)

Z uslugami sobie dam rade. Bardziej interesuje mnie jak przeniesc konta uzytkownikow i ich katalogi domowe?

Na pewno trzeba katalog home skopiowac z jednej maszyny na druga maszyne.

Np. cp -R -p /mnt/home /home
(co by zachowac wszelkie atrybuty)

Katalog /var/spool/mail takze :) co by nie stracic zadnego maila ...

Np. cp -p /mnt/var/spool/mail /var/mail
(Tu podobnie)

Pozostaje jeszcze /etc/passwd i /etc/shadow z RH. A jak to ladnie przeniesc? Nie chce przciez przenosic kont systemowych tylko samych userow :) Moglby mi ktos wyjasnic ten temat lub skierowac od powiednich stron pomocy linuksowej :)

Czy o czyms nie zapomnialem?

Ps. Moze wywazam otwarte drzwi a w sieci dostane jakies dobre howto na ten temat? Ale powiem szczerze ze troche googlalem i nic sensownego nie znalazlem :/

Pozdrawiam.
--
 Piotr                  najduk(at)dami(dot)pl [+] "Przeciwienstwem
 Linux Registered User  # 217130              [+] narodu cywilizowanego