Re: Partycja fat

witam!

udało mi się zamontować tą partycję, tylke że za każdym przekopiowanym plikiem wyświetla się w MC taki komunikat:
Cannot chmod target file "nazwa_pliku" Operation not permitted (1)
wyglada na to ze po przekopiowaniu czegos do windowsa on chcialby ustawic dostep do pliku na partycji fat? a moze sie myle?

w fstab'ie mam :

/dev/hda8  /mnt/hd3   vfat   auto,user,rw   0    0

probowalem roznych gid i id(w koncu mam bez nich gdyz ) ale one nie maja wplywu na ten komunikat.

z gory dziekuje za pomoc!

ML