Re: Obciążenie procesora 30% - jak zrobić więcej?

W liście z sob, 16-10-2004, godz. 13:38, Marcin Sochacki pisze:

> Bardzo możliwe. 2.6. jest, mimo przejściowych problemów, znacznie
> szybsze do serwowania usług sieciowych.

W takim razie chyba się przymierze. Niestety wiążą się z tym pewne
emocje bo serwer jest kolokowany i jak nowe jądro nie wstanie to mam
wycieczkę przez pół miasta ;)

Którą wersję polecacie? Na serwerze developerskim i workstacjach mam
2.6.6 - wystarczy czy należy już 2.6.8?

Pozdrawiam,
Marek Berkan.

--
Gemino.pl - porównanie cen z ponad 30 sklepów internetowych. Promocje,
porównania, opisy i zdjęcia. Kupuj najtaniej -> www.gemino.pl.