Syslpheed-Claws

Witam!

Zrobiłem sobie wczoraj updata sylphheda do wersji 0.9.12b-1 - debian testing.
Okazało się, że wcięło ustawienia, definicje skrzynek, kont itp.
Myślę sobie: trudno, poustawiam.
Wszystko już prawie było cacy, więc definiuję sobie filtr:
from matchcase: debian-user-polish@lists-debian.org
i do tego akcja przeniesienia do odpowiedniego folderu.
Klikam OK po zdefiniowaniu warunku, klikam OK po zdefiniowaniu akcji, klikam OK aby zamknąć okno dodawania filtra i... lipa bo się sylpeed wysypuje, tzn po prostu się zamyka, trochę mnie to zdziwiło, bo nigdy nie miałem problemów z moim programem pocztowym, a tu taki Zonk.
Może ktoś sobie juz z tym poradził?

Pozdrawiam.
Piotrek.