Re: Obciążenie procesora 30% - jak zrobić więcej?

W liście z pią, 15-10-2004, godz. 12:58, Piotr Konieczny pisze:
> Widać, że CPU dużo czasu spędza w trybie system (oczekiwanie na
> dane, obsługa swapa, ...). Czy puszczasz kilka zadan na raz?

Nie, zadania wykonują się kolejno.

> [...] Moze brakuje pamieci RAM?

Nie, jest 1,5 Gb, postgres zajmuje bardzo mało.

> Ja stawiam na dysk. Ewentualnie jego nienajlepsza obsluge
> (wylaczone DMA?).

/dev/hda: using_dma    =  1 (on)

> Jezeli juz to dyski.

Dziękuje za sugestie.

--
Gemino.pl - porównanie cen z ponad 30 sklepów internetowych. Promocje,
porównania, opisy i zdjęcia. Kupuj najtaniej -> www.gemino.pl.