Re: Fetchmail

On Fri, Oct 15, 2004 at 09:12:37PM +0200, Mały wrote:
> Potrzebuje aby wiadomości pozostawały ciągle na serwerze z man'a
> doczytałem się, że należy użyć opcji --keep. Wszytko oki poczta
> pozostaje tylko w momencie kolejnego wywołania fetchmaila, by ściągnął
> pocztę kolejny raz zasysa ponad 900 maili z konta:(

  -U, --uidl
              (Keyword: uidl) Force UIDL use (effective only with
              POP3).  Force client-side tracking of `newness'  of
              messages (UIDL stands for ``unique ID listing'' and
              is described in RFC1725).  Use with `keep' to use a
              mailbox as a baby news drop for a group of users.

Czytanie manów jeszcze nikomu nie zaszkodziło.

> -w momencie, gdy w Mutt usunę zbędną wiadomość, automatycznie przy
> kolejnym pobraniu wiadomości on usunął z odległego serwera te
> wiadomości ( tak jak to można zrobić w Mozilli)

Tego się raczej nie da (prosto) zrobić.

Wanted