Fetchmail

Witam
Przeczytałem posty na temat fetchmaila i ściagania poczty z odległego serwerka i stwierdziłem, że to całkiem niezła rzecz mieć konto komercyjne pod shellowym programem pocztowym typu Mutt.

Wszytsko ładnie chodzi oprócz jednej rzeczy.
Potrzebuje aby wiadomości pozostawały ciągle na serwerze z man'a doczytałem się, że należy użyć opcji --keep. Wszytko oki poczta pozostaje tylko w momencie kolejnego wywołania fetchmaila, by ściągnął pocztę kolejny raz zasysa ponad 900 maili z konta:(

Jakie należałoby użyć opcję by:
-nie dublował już ściągniętych wiadomości
-w momencie, gdy w Mutt usunę zbędną wiadomość, automatycznie przy kolejnym pobraniu wiadomości on usunął z odległego serwera te wiadomości ( tak jak to można zrobić w Mozilli)

Za wszelkie sugestie i porady serdecznie dzięki
Pozdrawiam
Mały