Re: iptables: No chain/target/match by that name

Witam!

Akurat 15-10-2004 (pią) o godz. 16:51 Piotruś napisał(a):

> Ano regułke przyjęło, niestety dalej mi się nrevo nie łączy z
"... się nie łączy z internetem" to jest chyba skutek, a nie przyczyna.
A przyczyn przy tak skąpej informacji z Twojej strony można się tylko
domyślać. Wykorzystaj standardowe narzędzia, aby wykluczyć przynamniej
część z nich.

Teraz będę strzelał ;-).
Po tym, czego dowiedziałem się z wątku, zakładam, że masz źle
skonfigurowany interfejs na palmie (pewnie brak wpisu dot. bramy).
HTH

Pozdrawiam
TJS

--