Re: iptables: No chain/target/match by that name

Piotruś napisał(a):

Pewnego pięknego dnia  Fri, 15 Oct 2004 15:44:10 +0200
Tomasz Jakub Skrynnyk napisał co następuje:

Witam!

AFAIR MASQUERADE można używać tylko w tabeli nat, i to w łańcuchu
POSTROUTING
Hmmm, niestety wiele mi to nie mówi, co prawda w oryginalnym opisie
było ipchains, ale po sprawdzeniu opcji iptables i ipchains
doszedłem do wniosku, że ta regułka wyglądać powinna prawie
identycznie, zmieniłem tylko MASQ na MASQUERADE
:-))))

iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.5.2 -o eth0 -j MASQUERADE
Pewnie domyślne policy masz DROP, więc powinieneś jeszcze chyba regułkę z -s 192.168.5.2 ACCEPT dodać.

--
Grzegorz Krugły
http://www.karko.net