Re: iptables: No chain/target/match by that name

Pewnego pięknego dnia  Fri, 15 Oct 2004 15:44:10 +0200
Tomasz Jakub Skrynnyk napisał co następuje:

> Witam!

> :-))))
>
> iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.5.2 -o eth0 -j MASQUERADE

Ano regułke przyjęło, niestety dalej mi się nrevo nie łączy z
internetem. Myślałem, że to będzie łatwiejsze, czy maskaradę naprawdę
tak ciężko zrobić? Próbowałem też tej regułki dla zwykłego komputera w
sieci, ale też lipa. Przy próbie łączenia netstat-nat nic nie pokazuje.

Pozdrawiam.
Piotrek.